Az, hogy elkészült a WineGroup saját termelői webshopotok, fel vannak töltve a boraitok, borcsomagjaitok, felkerültek a bemutatkozó szövegek, és élesítve lett az oldal, csupán az első lépés az online értékesítés útján! Ahhoz, hogy forgalom legyen és eladás is szülessen a webáruházaitokban, el kell érnetek a potenciális fogyasztóitokat, márpedig az online térben ez még mindig a közösségi média felületeken a legegyszerűbb és leggyorsabb.
Hogy segítsünk Titeket ebben, MINDEN HÉTEN 3 EXKLUZÍV MARKETING TIPPET adunk Nektek! Mind a 3 tipp könnyen kivitelezhető lesz és azt segíti majd elő, hogy hatékonyabban, gyorsabban, kevesebb idő-, és energiabefektetéssel tudjátok kihozni a maximumot a social kommunikációtokból, és ezáltal a webshopotokból is!
AMIBEN MA SEGÍTÜNK: HOGYAN KÉSZÍTS BOOMERÁNGOT?
Megmutatjuk, hogyan készíts egy Boomerang Instagram sztorit az egyik webshopodban kapható borról, vagy borcsomagról, hogyan tudod azt napi sztorinak posztolni és hogyan tudod rajta betaggelni a @wineshop.hu Instagram profilunkat!
AMIRE SZÜKSÉGED LESZ:
- Egy okostelefon
- Az Instagram applikáció és borászatod Instagram profilja
- A palack(ok) amiről a Boomerang képet készíted
Amennyiben még nincsen Instagram profilja a borászatodnak, BORMARKETING TPPEK 1.0 bejegyzésünkben minden hasznos információt megtalálsz, lépésről-lépésre, hogy hogyan tudod egyszerűen és gyorsan létrehozni az üzleti Insta profilt!
Letölteni magát az Instagram applikációt pedig vagy a Google Play Store-ból (amennyiben Android operációs rendszerű a telefonotok), vagy pedig az Apple App Store-ból (iPhone esetében) tudjátok!
A FELADAT TELJESTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES IDŐ:
kb. 15 perc
MI AZ A BOOMERANG?
Boomerangokat az Instagram sztorin, azaz történeten belül tudsz létrehozni, majd egyből posztolni is. Bármilyen más Instagram sztorihoz hasonlóan, ez is eltűnik majd 24 óra múlva. Az Instagram sztorikról általánosságban ITT TUDHATSZ MEG TÖBBET!
A Boomerang lényegében folyamatosan oda-vissza lejátszással megjelenített minivideó, amelynek segítségével a mindennapi pillanatokat szórakoztatóan jelenítheted meg! Rögtönzött videókat készíthetsz a csapat tevékenységéről, és megmutathatod, mivel foglalkozol te, illetve mit csinálnak a munkatársaid.
HOGYAN TUDSZ BOOMERANG VIDEÓT KÉSZÍTENI?
Egy Boomerang videó készítése közben a mozgás kulcsfontosságú: ahol van mozgás, ott egy Boomerang-videó is rejlik! Attól függetlenül, hogy tárgyak vagy emberek mozognak, vagy éppen maga a kamera, a Boomerang-videókhoz mozgás kell. Bármit is veszel fel, minél szilárdabban tartod a kamerát, annál jobb lesz a felvétel.
Első lépés:
Nyisd meg az Instagram applikációt, és menj a saját profilodra, majd a bal felső sarokban nyomja a „+” jelre és válaszd ki a „Story” pontot.
Második lépés:
Bal oldalon többféle lehetőséget látsz, válaszd ki a „fekvőnyolcas”, avagy a „végtelen” jelet, ez a Boomerang szimbóluma. Ha megnyílt, alul a nagy középső gombon is ez a jel jelenik majd meg.
Harmadik lépés:
Most jön a kreatív rész, találd ki, hogy milyen mozgást szeretnél rögzíteni (Pl: pörög a bor a pohárban / öntesz a palackból pohárba / meglóbálod az üveget / stb). Hosszan nyomd meg a középső nagy gombot a „végtelen” jellel, és nézd meg a végeredményt. Játssz vele addig, amíg nem sikerül egy olyan felvétel, ami igazán tetszik.
Negyedik lépés – a taggelés:
Felül a kis ikonok közül válaszd ki a „Matrica” jelet, majd pedig a „@MENTION” gombot. Ide már csak el kell kezdened beírni, hogy wineshop.hu, és fel fogja dobni alul a WineShop Insatgram profilját. Kattints rá, húzd oda matricát a képen, illetve videón, ahova csak szeretnéd, vagy ahol szerinted jól mutat, és már posztolhatod is a jobb alsó sarokban lévő „Send to” gombbal!