+10% forgalmi jutalék
+10% forgalmi jutalék
A weboldal adminisztrációs felületet több megbízott személy is kezelheti.
A Előfizető Partner szerepköröket adhat meg az oldalát szerkesztő megbízottainak, hogy milyen fokú jogosultsággal rendelkezhetnek. Pl. szerkesztő vagy adminisztrátor.
Az Előfizető Partner saját webshopja borok értékesítésére van elsődlegesen kifejlesztve, de lehetővé teszi a egyéb, a szőlészethez és a borászathoz kapcsolódó termékek értékesítését is.
A webshop felülete az eseményértékesítést is támogatja. Az Előfizető Partner eseményspecifikus terméktulajdonságokat tud kezelni.
Vásárlás esetén a rendszer automatikusan számláz a vevő felé az Előfizető Partner nevében.
Az Előfizető Partner saját webshop oldalán beépített online bankkártyás fizetés működik, a Barion online fizetési szolgáltatón keresztül.
Az Előfizető Partner az összes megyénkben található depok bármelyikébe le tudja adni a Vásárló által megrendelt csomagot, amely így a leadástól számított 24 órán belül eljut a Vásárlóhoz.
A webshopba beépített hírlevél feliratkozási rendszer Mailchimp előfizetés felé továbbítja a feliratkozottak email címét.
Az Előfizető Partner információt kap a webshop oldalára látogató potenciális Vásárlók viselkedési szokásairól Google Analytics előfizetésben.
Az oldalon tartózkodó Vásárlóknak lehetőségük van azonnali Facebook Messenger üzenetet küldeni az Előfizető Partnernek.
Az Előfizető Partner saját WineGroup webáruháza könnyen kezelhető, átlátható, nyomonkövethető és visszakereshető készletkezelést biztosít.
A WineGroup webáruházakban a Vásárló a neki tetsző borokat és egyéb termékeket részletes kereső segítségével is megtalálhatja.
Azonnali online értékesítési statisztikák, mint például melyik termék volt legkeresettebb és melyikre kattintottak a legtöbben.
A Vásárló könnyen átlátja, hogy hol tart a vásárlási folyamatban, ami segíti a rendelés leadásában.
Az oldalon tartózkódó Vásárlók az érdeklődésüknek megfelelő borajánlásokat kapnak.
A webáruház reszponzív, azaz mobil eszközökön is felhasználóbarát, könnyen kezelhető módon jelenik meg.
A WineGroup webáruháza többnyelvű funkcióval van ellátva.
Lehetőség van regisztráció után több funkció elérésére a felületen, de a Vásárló igény esetén egyszerüsített, regisztráció nélküli vásárlást is választhat.
A vásárlási folyamat megszakadása esetén a kosárba helyezett termék nem veszik el. A Vásárló a webáruház legközelebbi látogatásánál is az online kosarában találja az oda berakott termékeket.
Az Előfizető Partner saját WIneGroup webáruháza a Google-re és más keresőoldalakra optimalizált.
A webáruház tetszőleges domain néven működtethető. Alapesetben biztosítjuk a wineshop.hu alatti saját domain nevet.
A saját WineGroup webáruházra feltöltött események automatikusan megjelennek a WineEvent.hu gyüjtőoldalon.
A saját WineGroup webáruházra feltöltött borok automatikusan megjelennek a WineShop.hu online piactéren.
Tagság egy zárt Facebook csoportban a WineGroupos webáruházzal rendelkező Borászatok részére, ahol akár tőlünk, akár egymástól szakmai segítséget kérhetnek, illetve kapcsolatot építhetnek.
99,9%-ban szünet nélkül működő webáruház. Bármilyen felmerülő probléma esetén garantáljuk a hibajavatást.
A webáruház fejlesztői csapata folyamatosan korszerűsíti és frissíti az oldalt.
Nemzetközi információbiztonsági szabvány szerint kezeljük az adatokat, kiemelt figyelemmel a személyes adatokra.
Az aktuális jogszabályoknak megfelelő ÁSZF-et biztosítunk a webáruházhoz
Az aktuális jogszabályoknak megfelelő Adatkezelési tájékoztatót biztosítunk.
Az Előfizető Partner saját WineGroupos webáruházán történt Vásárlásokat a WineGroup csapata nyomonköveti, hogy azok a Vásárlókhoz megérkezzenek.
A WineGroup webáruházakban történő bankkártyás fizetés esetén a Vásárló részére pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk.
Kérdés esetén az Előfizető Partnereknek és a Vásárlóknak, felhasználóknak a WineGroup ügyfélszolgálata munkanapokon telefonon , illetve emailben áll rendelkezésre.
A WineGroup csapata a vásárlók felé megfelelő tájékoztatást biztosít, illetve továbbítja a vásárlói panaszokat az Előfizető Partner felé.
Vásárlói panaszok esetén amennyiben szükséges a WineGroup jogi segítséget nyújt az Előfizető Partnerének.
A WineGroup csapata állítja be az Előfizető Partner alapadatait és kezeli annak a webáruház indulásával kapcsolatos adminisztrációját.
Az Előfizető Partner saját WineGroup webáruházának arculati elemeit a WineGroup csapata állítja be.
A webáruházban a WineGroup csapata folyamatosan feltölti és aktualizálja az Előfizető Partner termékeit.
A WineGroup csapata az Előfizető Partner rendezvényeinek, eseményeinek és kóstolóinak leírását elkészíti és feltölti a webáruházba.
A WineGroup csapata az Előfizető Partner szöveges tartalmait és képeit a megfelelő formában és helyre feltölti a webáruházba.
A WineGroup csapata elkészíti az Előfizető Partner bemutatkozó szövegét, amivel a webáruházra érkező Vásárló először találkozik.
Évi meghatározott számú palackfotózást biztosítunk. A képeket az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
A WineGroup csapata az Előfizető Partner termékeire jellemző tulajdonságokat néhány mondatban összefoglalja, majd ezt a termékleírást feltölti a webáruházba.
Évi meghatározott számú imázs videót készítünk, amelyeket az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhat.
Évi meghatározott számú helyszíni fotózást biztosítunk. A képeket a Borászat és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
Évi meghatározott számú cikk írása a saját WineGroup webáruházra, amelyet az Előfizetői Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhat.
Az Előfizető Partnernek a Kóstolom Borbárba évi egy sajtóeseményt szervez a WineGroup csapata.
A WineGroup csapata hírlevelet küld azoknak, akik saját WineGroup webáruházba beépített hírlevél rendszerében az Előfizető Partnerhez feliratkoztak.
A WineGroup csapata elősegíti és támogatja az Elektronikus Direkt Marketing kampányokat.
Az Előfizető Partner a Kóstolom Borbár által beválogatott tételei közül mindig egy termék helyet kap a borbár itallapján 1 éven keresztül a poharazott tételek között.
Az Előfizető Partner évente meghatározott számú eseménye helyet kap előre leegyeztetett témában és időpontban a Kóstolom Borbárban.
A Kóstolom Kft. Borturisztikai felületein és a Kóstolom Borbár online felületein az Előfizető Partner havi meghatározott számú megjelenést kap termékeivel rövid cikk formájában.
Az Előfizető Partner lehetőséget kap, hogy szerepeljen a "Tasting Friends" online, élő bejelentkezéses interjúsorozatban.
Az Előfizető Partner prémium tételei lehetőséget kapnak, hogy bekerüljenek a Kóstolom Borbár egyik legnépszerűbb prémium kóstoló sorozatába, az ún.: Borklubba.