Szeretnénk Nektek segíteni abban, hogy a webáruházatok admin felületét még profibban tudjátok kezelni, ezért összeszedtük azokat a témaköröket, amik a visszajelzéseitek alapján a legnagyobb kihívást jelentették, és egy szemléletes, rövid videósorozatot készítettünk róluk. Minden egyes videóban lépésről-lépésre, képernyőfelvételek segítségével mutatjuk meg az adott beállításokat.
VI. Megjelenési Beállítások kezelése
Nézzük a lehetőségeket pontról-pontra:
Alapvetően ezeket a beállításokat mi mind elvégezzük nektek a webshop létrehozásakor, így csak abban az esetben kell ezekkel foglalkoznotok, ha valamit meg szeretnétek változtatni a webshop stílusán. Amennyiben igen, azt az admin felület webshop profil menüpontjában tehetitek meg.
Az oldalon először képi tartalmakat fogtok látni. A favicon logó a böngésző ablakábantalálható kis méretű logó, ez alatt a főoldalon megjelenő logót tudjátok beállítani.
Alattuk beállíthatjuk a borok, a csomagok és a kapcsolat oldal borítóképét. Ez a kép jelenik meg először az adott oldalokon, középen egy felirattal az oldal megnevezésével. A feltöltésnél figyeljünk arra, hogy megfelelő arányú, méretű képet válasszunk ki, hiszen csak egy vékony sáv fog látszódni belőle a webshopon.
Ezt követően az oldal színeit tudjuk kezelni. Három féle színt látunk: az elsődleges szín tulajdonképpen az alap színe az oldalnak, ez minden magába foglal a gombok kivételével. Az elsődleges gomb szín, értelemszerűen a gombok színe, ilyen pl. itt a főoldalon a birtokról gomb. Az elsődleges gomb szín pedig a gombon szereplő felírat betűszíne. Ide olyan színt válasszunk, ami kontrasztos a gomb színhez képest, hogy jól olvashat legyen a felirat. Ide például a narancssárgához egy fehér betűszínt választottunk.
Ez alatt láthatjátok az oldal nyelvére vonatkozó beállításokat, illetve itt tudjátok módosítani az ingyenes szállítási limitet is.
Ezután megadhatjuk a kapcsolati oldal leírását. Ide valami egyszerű, akár egymondatos szöveget érdemes megadni, amivel kiegészítjük az elérhetőségeinket.
A következő beállításnál, 3 opció közül válaszhatunk, hogy a főoldalon a borászat rövid leírása mellett milyen képi tartalom jelenjen meg. Lehet szimplán a szolgáltatási egységnél beállított borítókép vagy egy youtube videó vagy pedig egy logó, és 3 kép összeállítás. Ezeket a képeket a rendszer a szolgáltatási egységnél feltöltött képek közül választja ki.
A mailchimp egy hírlevél küldő program, ez már be van építve, mikor kézhez kapjátok a webshopot. Így az email értesítés beállításhoz csak akkor kell hozzányúlnotok, ha a saját fiókot szeretnétek használni.
Ezután az átvételi helyre vonatkozó adatokat adhatjátok meg. Ha ez megegyezik a szolgáltatási egységgel, akkor megjelölitek ezt az opciót, vagy pedig megadjátok az eltérő átvételi pont címét.
A legutolsó beállításnál pedig, ha a chat ablakot bekapcsoljátok, akkor a webshopon meg fog jelenni egy messenger ikon, ahol az oldalra látogatók rögtön fel is tudják veletek venni a kapcsolatot, így ezt érdemes lehet beállítani.
A videósorozat összes részét megtalálod a Youtube csatornánkon!
Látogass el honlapunkra és tudj meg többet arról hogyan használhatod ki a webshopod képességeit!