Szeretnénk Nektek segíteni abban, hogy a webáruházatok admin felületét még profibban tudjátok kezelni, ezért összeszedtük azokat a témaköröket, amik a visszajelzéseitek alapján a legnagyobb kihívást jelentették, és egy szemléletes, rövid videósorozatot készítettünk róluk. Minden egyes videóban lépésről-lépésre, képernyőfelvételek segítségével mutatjuk meg az adott beállításokat.
VIII. Ügyfélkapcsolatok Kezelése
Nézzük a lépéseket pontról-pontra:
Ebben a videóban a webshop kapcsolat oldalán található űrlap működését mutatjuk be nektek. Ezzel a funkcióval az oldalunkra látogatóknak lehetőségük van üzeneteket, kérdéseket küldeni nekünk, így tanácsos, hogy hetente pár alkalommal ellenőrizzük, érkezett-e új megkeresünk, illetve, ha igen, akkor meg is válaszoljuk azt.
1. Először nézzük meg hol található ez az űrlap a webshopon. Miután megnyitottuk a webhelyet, kattintsunk a kapcsolat oldalra. Itt láthatjuk az elérhetőségeinket, melyeken keresztül az érdeklődök felvehetik velünk a kapcsolatot. Az itt található kapcsolati űrlap lehetővé teszi, hogy a látogató közvetlenül innen elküldhesse az üzenetét.
2. A név, email cím megadása szükséges ehhez.
3. A megkereséseket az admin felületen tudjuk megtekinteni és kezelni. A bal oldali menüsorban kattintsunk az Ügyfélkapcsolat menüpontra.
4. Ebbe a listába szedve láthatjuk a beérkezett üzeneteket. Ezután egyszerűen csak kiválasztjuk a megválaszolni kívánt üzenetet, a szerkesztés gombra kattintva megnyitjuk.
5. Itt tudunk reagálni az üzenetre. Először megadjuk azt az email címet, amit az érdeklődővel való kapcsolattartásra akarok használni, beírom a nevemet és adok egy tárgyat is az üzenetváltásunknak. Ezután megválaszoljuk a kérdést. Ha megvagyunk, a válasz elküldése gombra kattintunk, és ezzel sikeresen megválaszoltuk az üzenetet.
A videósorozat összes részét megtalálod a Youtube csatornánkon!
Látogass el honlapunkra és tudj meg többet arról hogyan használhatod ki a webshopod képességeit!