Mitől lesz nagyobb egy borászat bevétele? Hogyan fog nőni a havi fix forgalom? Hogyan tud egy borászat online törzsvásárlói közönséget létrehozni? Milyen kihatása van az online jelenlétnek és a B2C promócióknak a B2B értékesítési csatornákra? Milyen mérőszámok alapján tudjuk nyomon követni egy borászat előrehaladását? Mire kíváncsiak a fogyasztók, hova kattintanak, milyen tartalmakra és milyen termékek iránt érdeklődnek?
Arra a kérdésre, hogy mitől lesz egy borászat bevétele nagyobb, egyszerű a válasz, többet kell eladni és növelni kell az értékesítést. De a „hogyan” mindig a legfontosabb kérdés. A velünk való együttműködés során az első lépés az analitikai háttér beállítása, mivel a munkák visszamérhetősége rendkívül fontos a stratégiai tervezésben.
Mire kíváncsiak a fogyasztók? Hova kattintanak? Milyen tartalmak érdeklik őket? Milyen termékek iránt érdeklődnek?
Ezekre a kérdésekre az első két hónap után pontos választ tudunk adni az analitikák segítségével. Monitorozzuk a vásárlói viselkedést, és segítünk a látogatók igényeire szabott ajánlatokat kialakítani, valamint összhangba hozzuk a borászat értékesítési tevékenységét az online és offline térben. Ahhoz, hogy hatékonyan nyújthassunk analitikai támogatást, fontos, hogy kellő mennyiségű látogató érkezzen az online felületeken a borászat weboldalára. Ezért szükséges a forgalomirányítás, amely több elemet is magába foglal. Segítünk organikus látogatókat generálni keresőoptimalizálással (SEO) és online megjelenések, hirdetések segítségével. Tapasztalataink alapján a konverziós ráta (látogatók és vásárlók aránya) a borászatok weboldalánál általában 2-7% között mozog. Tehát 100 látogatóból 2-7 vásárlás valósul meg. Ebben az arányban azonban sok befolyásoló tényező játszik szerepet. Mi segítünk abban, hogy az 1-2% fokozatosan növekedjen és elérjük a minimum 7%-ot.
A törzsvásárlói közönség kiépítése kulcsfontosságú a konverziós ráta javításához. A törzsvásárlók azok a látogatók, akik feliratkoztak a hírlevelünkre, és már kapcsolatba kerültek a borászattal, valamint vásároltak a webshopon keresztül. Ezt a célt szem előtt tartva számos folyamatot alakítottunk ki, hogy bővítsük a törzsközönséget, és növeljük a feliratkozók számát. Ez lehetőséget nyújt egy stabil, havi fix bevétel generálására online formában.
Hogyan érhetjük el ezt?
Integrált feliratkozó felületet kínálunk, beépített kuponokat, törzsvásárlói kedvezményeket és nyereményjátékokat.
Hogyan kapcsolódik a B2C promóció a B2B értékesítéshez?
A folyamatos online jelenlét eredményeként a borászat neve egyre ismertebbé válik, és egyre több felhasználó keresi a termékeiket. A legtöbb kereskedés, borozó és étterem előszeretettel dolgozik olyan termékekkel, amelyeket a felhasználó ismer, szeret vagy keres. Tapasztalataink szerint a B2C promóciók nagyban támogathatják a B2B értékesítési csatornákban történő értékesítést. Természetesen ez nem azonnal jelentkezik, de 3-6 hónap elteltével érezhető a globális forgalomnövekedés.
Milyen mérőszámokkal követhetjük nyomon a borászatok online tevékenységének eredményét?
A Google Analytics segítségével nyomon követhetjük a webshopra érkező látogatók számát, összetételét, érdeklődését valamint viselkedését. Pontosan láthatjuk, hány kattintás érkezik az ajánlatokra, nyomon követhetjük a vásárlások összetételét és a kosárérték alakulását a Microsoft BI analitikai eszközével. Egy gombnyomással generálunk olyan statisztikákat és kimutatásokat, amik nagyban segítik a borászatoknál a döntéshozási folyamatot.
Nem mindig azzal lehet felkelteni a felhasználók figyelmét és a webshopba irányítani őket, amit végül kosárba tesznek és meg is vásárolnak. Elemezzük ezeket az adatokat a borászatok számára, bemutatjuk a trendeket, és segítünk a következő hónapok ajánlatainak és kommunikációjának az összeállításába, figyelembe véve a vásárlói igényeket, szokásokat.
Ha még nincs webshopod, akkor érdemes kihasználni ezt a lehetőséget, mert nulla indulási költséggel, havi díjas konstrukcióban kapsz egy profi felületet, valamint teljes körű webshop támogatást és igény szerint marketing tanácsadást is. Ha már van webshopod, akkor segíthetünk lépést tartani, és egyre több látogatót, feliratkozót bevonzani, hogy elindulhass az értékesítés mentén olyan pályán, amit mindig is szerettél volna.
Azonban fontos megjegyezni, hogy egy sikeres webshophoz, valamint globális értékesítési támogatáshoz a termékeknek is kiváló minőségűnek kell lenniük. Elengedhetetlenek a szépen befotózott, igényes termék fotók, jól megfogalmazott, informatív bor és borcsomag leírások. A borászatot és a borokat is jól kell pozicionálni a kommunikáció során. Egy webshop önmagában, forgalomirányítás, hirdetések, megfelelő kommunikáció és online jelenlét nélkül, nem fog működni. Az elmúlt években sajnos sok sikertelen példát láttunk, de természetesen jó néhány sikeres webshopot is. Szívesen megosztjuk veletek a sikeres webshop kialakításának receptjét és segítünk elkerülni a végzetes hibákat.
Keressetek minket bizalommal, és segítünk az online értékesítés területén!
—
Hogy pontosan milyen szolgáltatásokkal tudjuk támogatni egy webshop sikeres üzemeltetését? Itt tudtok róla bővebben olvasni:
Powered by WineGroup
Ha szeretnél Te is 24 órán belül egy profi webshopot, vagy webshop értékesítés és marketing támogatást, vedd fel velünk a kapcsolatot! https://winegroup.hu/#kapcsolat
Kövess minket csatornáinkon:
FACEBOOK https://www.facebook.com/winegroup/
INSTAGRAM https://www.instagram.com/winegroup.hu/
LINKEDIN https://www.linkedin.com/company/winegroup
PODCAST Spotify