Az, hogy elkészült a WineGroup saját termelői webshopotok, fel vannak töltve a boraitok, borcsomagjaitok, felkerültek a bemutatkozó szövegek, és élesítve lett az oldal, csupán az első lépés az online értékesítés útján! Ahhoz, hogy forgalom legyen és eladás is szülessen a webáruházaitokban, el kell érnetek a potenciális fogyasztóitokat, márpedig az online térben ez még mindig a közösségi média felületeken a legegyszerűbb és legygyorsabb.
Hogy segítsünk Titeket ebben, mostantól kezdve MINDEN HÉTEN 3 EXKLUZÍV MARKETING TIPPET adunk Nektek! Mind a 3 tipp könnyen kivitelezhető lesz és azt segíti majd elő, hogy hatékonyabban, gyorsabban, kevesebb idő-, és energiabefektetéssel tudjátok kihozni a maximumot a social kommunikációtokból, és ezáltal a webshopotokból is!
AMIBEN MA SEGÍTÜNK: HOGYAN TUDOD ÖSSZEKAPCSOLNI A BORÁSZATOD INSTAGRAM PROFILJÁT A FACEBOOK OLDALLAL?
AMIRE SZÜKSÉGED LESZ:
- A borászatod Instagram profilja
- A borászat Facebook oldala
A FELADAT TELJESTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES IDŐ:
5-6 perc
MIÉRT ÉRDEMES ÖSSZEKAPCSOLNI A KÉT FELÜLETET?
Ha hozzákapcsolod az üzleti Instagram-fiókodat a borászatod Facebook oldalával, többek közt:
- Gyorsan és egyszerűen posztolhatsz mindkét felületre akár egyszerre
- Ha Instagram történetet raksz ki (erről is lesz szó a későbbi bejegyzésekben), automatikusan megoszthatod ugyanazt a Facebook-történetedben is
- Könnyen és egyszerűen hirdethetsz: az Instagram „Kiemelés” funkciójával kiemelhetsz bizonyos bejegyzéseket, és Instagram-hirdetéseket hozhatsz létre belőlük
- Szinkronizálhatod borászatod elérhetőségeit a Facebook oldal és az üzleti Instagram profil között. Így az egyik alkalmazásban végrehajtott módosítások automatikusan megjelennek a másik alkalmazásban is.
Egyszóval, a két felület praktikus összekapcsolása egyszerre teszi gyorsabbá és hatékonyabbá a követőiddel történő kommunikációt és kapcsolattartást. Másrészt pedig segít abban, hogy a vállalkozásoddal kapcsolatos információk mindkét platformon, minden esetben naprakészek legyenek.
ELSŐ LÉPÉS
Ahhoz, hogy borászatod Facebook oldalát összekapcsolhasd Instagram fiókoddal, először is az adott Facebook oldal szerkesztőjének vagy adminisztrátorának kell lenned. Ez nagy eséllyel így is van.
Kattints a Facebook hírfolyamból a bal oldali menüben található „Oldalak” pontra.
MÁSODIK LÉPÉS
Nyisd meg saját oldalad és kattints a balra lent található, „Oldal beállításai” menüpontra.
HARMADIK LÉPÉS
Az ezután megjelenő bal oldali oszlopban kattints az „Instagram” pontra.
NEGYEDIK LÉPÉS
Kattints a „Connect Account” (Fiók hozzákapcsolása) pontra, majd add meg a felhasználónevedet és a jelszavadat, végül kattints a Bejelentkezés pontra.
ITT EGY RÖVID VIDEÓS ÚTMUTATÓ IS A PONTOS LÉPÉSEKRŐL:
A KÉT PROFIL AZ INSTAGRAM FIÓKBÓL IS ÖSSZE TUDOD KAPCSOLNI, A TELEFONODON!
Kattints az “Edit Profile” gomb melletti fogaskerékre, ahol egyéb beállítási opciókat találsz. Itt, ezeken belül kell megkeresned a “Switch to Business Profile” lehetőséget, azaz, hogy átváltsd az Instagram fiókodoat üzleti profilra.
Majd kattintsd végig az üzleti profil bemutatóját és végül válaszd ki a vállalkozásod Facebook oldalát, hogy összekösd vele az újdonsült Instagram fiókodat. Okézd le még egyszer a folyamatot, és meg is vagy.
Előző bejegyzésünkből megtudhatod, hogyan hozhatod létre egyszerűen borászatod Instagram profilját:
BORMARKETING TIPPEK 1.0 : INSTAGRAM PROFIL
Következő bormarketing tippünkkel abban segítünk majd, hogyan töltsd ki helyesen Instagram profilod BIO részét: