Szeretnénk Nektek segíteni abban, hogy a webáruházatok admin felületét még profibban tudjátok kezelni, ezért összeszedtük azokat a témaköröket, amik a visszajelzéseitek alapján a legnagyobb kihívást jelentették, és egy szemléletes, rövid videósorozatot készítettünk róluk. Minden egyes videóban lépésről-lépésre, képernyőfelvételek segítségével mutatjuk meg az adott beállításokat.
I. Szállítás kezelése, sprinter integráció
Tartalomjegyzék, avagy milyen témaköröket érintünk?:
ADMIN BELÉPÉS – Belépés az admin felületre: https://admin.winegroup.hu/
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL – Amenniyben a vásárló a borászatnál, megadott telephelyen szertené átvenni a bort.
ÉN INTÉZEM A SZÁLLÍTÁST – Borász saját maga intézi a szállítást, vagy sajáőt futárcéget választ
SZÁLLÍTÁSRA ELŐKÉSZTVE – Spinter háztól-házig modell
Nézzük a lépéseket pontról-pontra:
Vásárlás érkezik a WebShopba:
I. Lépj be az admin felületre.
II. A bal oldali menüsorban: az Irányítópult, vagy a Megrendelések menüpont alatt tudod követni a vásárlásokat.
III. Megrendelésed automatikusan BEÉRKEZETT státuszként jelenik meg. A feldolgozás megkezdéséhez jobb oldalt (a sor végén) rákattintasz a részletek szó alatti ikonra, és egyből FELDOLGOZÁS ALATT-i státuszra fog váltani a rendszer. (Ez azért fontos lépés, mert a vásárló és mi is ebből látjuk, hogy fogadtad a megrendelést.)
IV. Itt három opció fordulhat elő:
- SZEMÉLYES ÁTVÉTEL – Ezt az átvételi pontot az ügyfél jelöli be, amennyiben a borászatnál szeretné átvenni a csomagot. Ebben az esetben a megrendelés szállítási adatainál a SZEMÉLYES ÁTVÉTEL fog szerepelni.
– Ilyenkor csak egy gombot látunk az admin felületen: ÁTVÉTELRE ELŐKÉSZÍTVE
– ÁTVÉTELRE ELŐKÉSZÍTVE gombra kattintása után a vásárló üzenetet kap, hogy a csomagja előkészítve és átveheti a bort a helyszínen.
– A pénzügyi tranzakció akkor megy végbe, ha a csomag átadása után (itt) rákattintunk a KISZÁLLÍTVA gombra. Ezután az állapot lezártra fog átváltani.
- ÉN INTÉZEM A SZÁLLÍTÁST Ha erre a gombra kattintasz, vagy saját magad szállítod ki a bort, vagy más szállító céggel intézed a szállítást.
– Ebben az estben neked kell felvenni a kapcsolatot az ügyféllel és intézni a kiszállítás részleteit.
– Bele kell menni a szállítást részletező részbe és mindent kitölteni pontosan. A rendszer nem enged továbblépni, amíg nincs minden pontosan kitöltve.
– Ehhez meg kell adnod a szállítás időpontját, illetve pontosítanod kell a vásárló adatait. Ezt követően nyomj a MENTÉS gombra, ezután lehet csak a rendelést kiszállítottra állítani.
– Abban az esetben megy csak végbe a pénzügyi tranzakció, ha a csomag átadása után a megrendelésnél rákattintunk a KISZÁLLÍTVA gombra.
- SZÁLLÍTÁSRA ELŐKÉSZTVE Erre a gombra kell kattintani a Sprinter háztól-házig szolgáltatáshoz.
– Ezután meg kell adni hány kartonban adod fel a rendelést. (Teljesen mindegy 12-es vagy 6-os karton.) A pontos csomagszámot kell itt rögzíteni.
– KARTON SZÁMÁNAK RÖGZÍTÉSE JÖJJÖN ÉRTE A FUTÁR gombra kell kattintani.
– Ezt követően felugrik egy ablak, ahol az átvételi pontot és átvételi intervallumot lehet ellenőrizni. Ha minden stimmel, az adatlapon a MEGERŐSÍTEM gombra kell kattintani (Az átvételi intervallum a sprintertől függ ezzel kapcsolatban nincs további teendő.)
– Ha a szállítási cím nem egyezik, akkor a MODOSÍTOK gombra való kattintással vissza tudunk lépni és tudunk változtatni a szállítási adatokon a megrendelés adatlapján.
– Ezután két dokumentumot kell letölteni, amit a rendszer automatikusan generál:
CSOMAGÁTVÉTELI ELISMERVÉNY (Ezt alá kell írni, le kell pecsételni két példányban és át kell adni a futárnak. Egy példány marad nálad, így biztosítjuk a csomagot, ha eltűnne.)
SZÁLLÍTÁSI CÍMKE (Ezt a dokumentumot ki kell vágni és fel kell ragasztani a kartonra (kartonokra). Minden kartonra egy címke kell.)
– Ezután a futárnak fel kell adni a rendelést és itt már más dolgod nincs vele. Amint a csomag megérkezett, a rendszer automatikusan lezárja a megrendelést és végbe megy a pénzügyi tranzakció.
V. Ezután a SPRINTER felveszi az adott intervallumban a szállítmányt, amiről a vásárló értesítést kap és amint átvette a borcsomagot a vásárlás lezárásra kerül.
Budapesten munkanapokon 10:00–16:00 óra között, vidéken pedig 11:00–16:00 óra között zajlik a csomagfelvétel. Ezek az idősávok a későbbiek során 2 órás időintervallumra fognak csökkeni, melyről majd még értesítünk. (Pontos érkezés előtt egyeztetnek veletek, de ez a folyamat kialakul működés közben.) A csomagokat háromszor próbálják meg kiszállítani a vásárlónak.
A videósorozat összes részét megtalálod a Youtube csatornánkon!
Látogass el honlapunkra és tudj meg többet arról hogyan használhatod ki a webshopod képességeit!