Egy órás konzultáción keretén belül bemutatjuk hogyan használd hatékonyan a social felületeidet és elvégezzük az alapbeállítások átnézését és finomhangolást közösen. A borászatod Facebook és Instagram felületeire elhelyezzük a webáruházad linkjét. A Facebook és Instagram követők webáruházba terelése, hogy minél többen tudjanak róla, hol vásárolhatják meg termékeidet.
Webshopindító marketingtámogatás
A wineshop.hu Social Média felületein (Facebook, Instagram) megjelenés (storytelling post, inspiration post, borajánló post).
- 1 Facebook és Instagram post
- 1 Facebook és Instagram story
Oktatás, tanácsadás
Online marketing tanácsadás előre egyeztetett időpontban,
óradíjas elszámolás alapján, mely az alábbiakat foglalja
magában:
- marketing stratégia közös kialakítása
- célok, célközönség (buyer personák) meghatározása
- támogatás a hirdetési fiók beállításához
- tartalommarketing (mikor, kinek, hogyan?)
- általános kérdések és válaszok
Hogyan készíts új borcsomaghoz grafikai anyagot? (Már meglévő palackfotók alapján.) Hozd létre a borcsomag képeit a borászatod arculatának megfelelően:
- webshop méretben
- facebook poszt méretben
- story méretben
Bevezetés a Canva alkalmazásba.
Amennyiben a borászat szeretné kezelni a popup kampányokat, de segítségre van szüksége a kezdő lépésekhez:
- popup beillesztése
- első 3 kampány létrehozása (vásárlás ösztönzés,feliratkozók gyűjtése, kosárelhagyás)
- borász betanítása a popup használatára (oktatóanyag és tutorialvideó átadása)
Grafika, fotó, videó, szövegírás és tartalomgyártás
Új borcsomagok grafikai anyagainak létrehozása. (Már meglévő palackfotók alapján.)
A borcsomag képeit a borászat arculatának megfelelően készítjük el:
- webshop méretben
- facebook poszt méretben
- story méretben
(3 csomag)
1 palack vagy maximum palack méretű termék fotózása.
A kész képeket TIFF (nagy felbontás) és PNG (webes felbontás) formátumban, fehér (layerrel) háttérrel, és háttér nélküli kivágott formában készítjük el.
A kész képeket egy Dropboxba töltjük fel, amit megosztunk a megrendelővel.
A fotók szabadon felhasználhatóak a WineGroup és a megrendelő által.
1 palack vagy maximum palack méretű termék fotózása.
A kész képeket TIFF (nagy felbontás) és PNG (webes felbontás) formátumban, fehér (layerrel) háttérrel, és háttér nélküli kivágott formában készítjük el.
A kész képeket egy Dropboxba töltjük fel, amit megosztunk a megrendelővel.
A fotók szabadon felhasználhatóak a WineGroup és a megrendelő által.
1 palack vagy maximum palack méretű termék fotózása.
A kész képeket TIFF (nagy felbontás) és PNG (webes felbontás) formátumban, fehér (layerrel) háttérrel, és háttér nélküli kivágott formában készítjük el.
A kész képeket egy Dropboxba töltjük fel, amit megosztunk a megrendelővel.
A fotók szabadon felhasználhatóak a WineGroup és a megrendelő által.
Újság címlap minőségű brandet meghatározó termékfotó. Brandhez igazított műtermi hangulatképek, food stylist bevonásával.
Címke grafika készítés a borászat által megadott arculati emelek (logó, színvilág, betűtípus, stílusmeghatározás) és brief (írásos anyag, mely tartalmazza a megbízás minden fontos paraméterét: a feladat meghatározását és a feladat kidolgozásához szükséges információkat) alapján.
Portrék, helyszínek és épületek (dűlők, pince, birtokközpont, vagy éppen, ami rendelkezésre áll) és hangulatok. Hangulat jellegű termékfotók.
A fotókat (40-60 kész fotó) retusálva, nagy felbontásban, TIFF és JPG formátumban adjuk át a borásznak, Dropboxban.
Esemény fotózás a borászat helyszínén. A fotókat (40-60 kész fotó) retusálva, nagy felbontásban, TIFF és JPG formátumban adjuk át a borásznak, Dropboxban.
A képeket az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
3-5 perces imázs videó helyszíni forgatással: a borászat, a borász és fő üzenetük bemutatásával, előre egyeztetett időpont és koncepció alapján.
A videót az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
Egyedi videó igény szerint.
A videót az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
1-2 perces kóstoló videó social média megjelenésre, borászati szakértői véleménnyel.
40 mp-es figyelemfelkeltő videó social média megjelenéshez, előzetes konzultáció alapján.
A videót az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
Podcast: max. 10 perces bemutatkozó hanganyag a borásszal előre megbeszélt kérdések alapján.
A hanganyagot az Előfizető Partner és a WineGroup egyaránt szabadon felhasználhatja.
Borleírás és/vagy borcsomag leírások készítése a webshophoz
Telefonos megbeszélés, illetve internetes levelezés során egyeztetett anyagokból készült lifestyle cikk a borászatról, 3000+ karakter terjedelemben.
Hírlevél, social media és kampánymenedzsment
Hírlevél küldés teljes kezelése:
- saját (Mailchimp) hírlevélfiók létrehozása
- feliratkozó gyűjtés kialakítása
- borászat hírlevél sablonjának kialakítása grafikus segítségével
+ havi 1 hírlevél kiküldése a borászattal egyeztetve:
- szövegírás és grafikai elemek létrehozása
A Facebook hirdetési fiók audit tanácsadás az alábbiakat tartalmazza:
- ellenőrizzük a hirdetési fiókot
- ellenőrizzük a kampányok beállításait és azok elért eredményeit a kitűzött céloknak megfelelően
- kiértékeljük a kampányokat tartalom, célzás, költségkeret és ütemezés alapján
- Facebook pixel beállításainak ellenőrzése
- célcsoportok beállításainak ellenőrzése
- kampánytípusok vizsgálata
- célzási módok vizsgálata
- demográfiai, eszközhasználati- és geo-lokációs vizsgálat
- konverziómérés ellenőrzése (a nyereséges kampány előfeltétele a jó minőségű hirdetés)</éi>
Előfeltétel:
- elemzési hozzáférés a borász hirdetési fiókjához
Az eredményt 3 munkanapon belül küldjük és egy előre egyeztetett 1 órás online konzultáció során értékeljük ki
Social Média (Facebook, Instagram) hirdetési fiók kezelése (havidíjas)
Igény szerint óradíjas elszámolás alapján:
- kampányok beállítása
- hirdetési struktúra kialakítása
- hirdetési kreatívok elkészítése
- mérések beállítása (Facebook pixel kód, konverziós események)
- célközönség beállítása
- stb.
A wineshop.hu és a borászat Instagram / Facebook oldalának közös nyereményjátéka.
Nyereményjáték teljes lebonyolítása (szöveg, kreatívok, szabályzat, sorsolás és kiértesítés).
A borászat biztosítja a nyereményt és annak kiszállítását. Célok: követőszám növelés, követők aktivitásának növelése, új termék bevezetése.
A szolgáltatás tartalmaz 5.000 Ft hirdetési keretet is.
B2C: borcsomagok, kedvezményes kódok kommunikációja a lakossági fogyasztók felé teljes adventi időszakban, black friday/cyber monday kampány.
B2B: speciális céges karácsonyi ajánlatok kialakítása és kommunikációja. Borcsomagok egyéb termékkel, vegyes 8 borcsomagok, logózott csomagolások kommunikációja B2B partnerek felé, és a segítség megrendelések szervezésében
A borászatod, boraid és a borászatnál szervezett események felvitele a Kostolom.hu oldalra. Az oldalon a bejelentkezett látogatók értékelhetik a borokat, a borászatot és az eseményeket.
Egyedi hűségprogram tervezése és kialakítása. A hűséges vásárlók számára nagyobb kedvezmények biztosítása.
Sajtó
Saját sajtóesemény és kóstoló szervezése, PR – sajtókommunikáció:
- sajtóközlemény megírása
- esemény szervezése
- sajtókapcsolattartás
- meghívók kiküldése
- rendezvény lebonyolítása (borbárban vagy kiszervezve borászatnál)
- sajtóközlemény megírása
- média meghatározása
- sajtóközlemény kiküldése
- sajtómegjelenések utókövetése, riportolása
- sajtóközlemény megírása
- média meghatározása
- sajtóközlemény kiküldése
- sajtóbusz szervezése a helyszínre, borászathoz
- sajtómegjelenések utókövetése, riportolása
Egyéb
Budapesti raktár-, és webshop kiszolgálás biztosítása, hogy Neked még a borcsomag összeállítással se kelljen foglalkoznod. +8% ezen felül, ha WineGroup vegyes csomagba is bekerül extra kedvezményes ajánlat.
6-os szállítókartonok
Vedd fel velünk a kapcsolatot
Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha szeretnél még egyéb szolgáltatásokat rendelni a WineGroup csapatától!