Nincs sikeres webáruház online marketing támogatás nélkül.
Az online értékesítésben a webáruház csak a jéghegy csúcsa. Ne hidd azt, hogy ez önmagában már bevételt fog generálni.
Egy sikeres webshop teljesítménye mögött számos olyan marketingtevékenység áll, mely (részben) láthatatlan, akárcsak a jéghegy tenger alatt megbúvó része. Első ránézésre nem egyértelmű, hogy jóval több időt, energiát és pénzt kell fektetnünk ebbe, de enélkül nem is várhatjuk el, hogy elindul a bevételszerzés útján a webáruházunk.
Kell egy jó webshop
Ezzel a gondolattal indul el mindenki, aki online értékesítésben gondolkodik. Ez valóban elengedhetetlen az online értékesítéshez.
Egy webáruház, aminek letisztult a megjelenése, egyszerű a használata, tetszetősek a termékképek, informatívak a termékleírások, egyértelmű a vásárlási folyamat, tartalmazza a kötelező szabályzatokat, fizetési-, és szállítási módokat, vásárlásösztönző elemeket.
Mindezt megkapod, ha megrendeled borászatod számára a WineGroup-tól Alap csomagját.
Kész a bolt; berendezed, megnyitod és várod a megrendeléseket.
De miért nem jönnek a megrendelések?
Mert nem tettél hozzá marketingtámogatást.
Nincs sikeres webáruház online marketing támogatás nélkül.
Ha van egy tökéletes boltod tele szuper termékekkel, még egyáltalán nem biztos, hogy a potenciális vásárlóid meg is találják azt. Forgalmat kell terelned az oldalra ahhoz, hogy értékesítés történjen.
Minél nagyobb a látogatószám, annál nagyobb az esélye, hogy valaki vásárolni is fog.
Hogyan érjem el, hogy több látogatója legyen a webáruházamnak?
Számos olyan integrált marketingeszköz áll rendelkezésedre a webáruházadban, melyeket, ha elkezdesz használni, hamarosan látható lesz a forgalom-, és értékesítés növekedése. És az ingyenesen használható közösségi média felületekről se feledkezz meg.
- Minél több felületen tedd közzé a webáruházad linkjét (Facebook, Instagram, leveleid aláírása, hírlevél).
- Írj és tégy közzé rendszeresen érdekes tartalmakat a követőid számára.
- Próbálj ki többféle kommunikációs stílust, hogy többféle tartalmat, hogy lásd, mi tetszik a követőidnek / vevőidnek.
- Használj jó minőségű fotókat és grafikákat.
- Rendszeresen találj ki akciókat, és ezekre hívd fel a potenciális vevőid figyelmét minél több csatornán (Facebook és Instagram poszt, hírlevél, popup ablak, hirdetés).
- Küldj rendszeresen hírleveleket a feliratkozóidnak.
- Elemezd rendszeresen a webáruházad az analitikai eszközök segítségével, vond le a következtetéseket, és igazítsd ehhez az értékesítési stratégiádat és marketingkommunikációdat.
- Állíts össze minél többféle termékcsomagot a webáruházadban ár és összetétel szempontjából. Teszteld, hogy mit és kik vásárolnak szívesen.
- Engedd szabadjára a fantáziád, találj ki új dolgokat. És ne félj azokat kipróbálni. Az egyedi ötlet mindig menő, nem könnyű kitűnni a tömegből.
Minél hamarabb elkezdesz foglalkozni a webáruházad marketingtámogatásával, annál hamarabb várható, hogy a befektetett idő és pénz megrendelések formájában meg fog térülni.
A webáruház csak az első lépés ahhoz, hogy elkezd az online értékesítést, de koránt sem elegendő ahhoz, hogy valóban sikeres legyen.
Menni fog ez nekem?
Arra is van megoldásunk, ha még bizonytalan vagy, nem érzed magad elég képzettnek vagy nincs elég időd ahhoz, hogy belevágj egyedül az online marketingbe. Szolgáltatásaink között biztosan találsz az igényeidnek megfelelő támogatást: legyen szó akár tanácsadásról, oktatásról vagy konkrét marketingtevékenységről.