Webshop Tippek – Mit jelent az, hogy testreszabható a webshop, miért fontos és hasznos ez?
Webshop Tippek sorozatunk ezen részében a termelői webshopok testreszabhatóságának fontosságát fogjuk röviden kitárgyalni.
RészletekWebshop Tippek sorozatunk ezen részében a termelői webshopok testreszabhatóságának fontosságát fogjuk röviden kitárgyalni.
RészletekMi az a Fair trade és mitől az, illetve mitől nem az a WineGroup projekt?
RészletekA WineGroup csapat hajtómotorja, három különböző kvalitásokkal rendelkező szakember, akik nem csak szakmailag, de emberileg is tökéletesen kiegészítik egymást. Start up terminológiával élve, ők hárman – a „hustler”, a „hacker” és a „hispter” -, összehangolt csapatként haladnak a kitűzött cél felé: egy közös fejlesztésű digitális projekt keretében felrázni a hazai borpiacot.
RészletekEddig még nem volt olyan webes szolgáltatás Magyarországon, amely kifejezetten bortermelőknek hozott volna létre webshop motort. Mi megcsináltuk. Ez a WineGroup.
RészletekEddig még nem volt olyan webes szolgáltatás Magyarországon, amely kifejezetten bortermelőknek hozott volna létre webshop motort. Mi megcsináltuk. Ez a WineGroup.
RészletekA WineGroup csapat hajtómotorja, három különböző kvalitásokkal rendelkező szakember, akik nem csak szakmailag, de emberileg is tökéletesen kiegészítik egymást. Start up terminológiával élve, ők hárman – a „hustler”, a „hacker” és a „hispter” -, összehangolt csapatként haladnak a kitűzött cél felé: egy közös fejlesztésű digitális projekt keretében felrázni a hazai borpiacot.
RészletekA színek kiemelt fontosságúak egy webshop esetében, hiszen a színekkel is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival.
RészletekMi az a Favicon és miért fontos a beállítása egy weboldal vagy egy webshop esetében?
RészletekFellegi István az informatikus „hacker”, aki a Futurion ügyvezetőjeként a fejlesztési folyamatokat felügyeli és látja át, akinek köszönhetően egy zökkenőmentesen működő, UX szempontból kifogástalan platform jöhet létre.
RészletekAzonban világszinten az online borkereskedelem aránya folyamatosan nő, a globális trendek az e-kereskedelem konstans erősödését mutatják. Továbbá a HNT átfogó felmérése szerint magyar borvásárlók 13%-a is nyitottságot mutat az online borvásárlás iránt.
Részletek