Fair Trade és a WineGroup. Mi az a Fair Trade?
Mi az a Fair trade és mitől az, illetve mitől nem az a WineGroup projekt?
RészletekMi az a Fair trade és mitől az, illetve mitől nem az a WineGroup projekt?
RészletekA WineGroup csapat hajtómotorja, három különböző kvalitásokkal rendelkező szakember, akik nem csak szakmailag, de emberileg is tökéletesen kiegészítik egymást. Start up terminológiával élve, ők hárman – a „hustler”, a „hacker” és a „hispter” -, összehangolt csapatként haladnak a kitűzött cél felé: egy közös fejlesztésű digitális projekt keretében felrázni a hazai borpiacot.
RészletekEddig még nem volt olyan webes szolgáltatás Magyarországon, amely kifejezetten bortermelőknek hozott volna létre webshop motort. Mi megcsináltuk. Ez a WineGroup.
RészletekA WineGroup első partnere a Balatonudvariban található Skrabski Pincészet, melynek borászával és egyik tulajdonosával, Sümegi Gáborral beszélgettünk az együttműködésről.
RészletekEddig még nem volt olyan webes szolgáltatás Magyarországon, amely kifejezetten bortermelőknek hozott volna létre webshop motort. Mi megcsináltuk. Ez a WineGroup.
RészletekA WineGroup csapat hajtómotorja, három különböző kvalitásokkal rendelkező szakember, akik nem csak szakmailag, de emberileg is tökéletesen kiegészítik egymást. Start up terminológiával élve, ők hárman – a „hustler”, a „hacker” és a „hispter” -, összehangolt csapatként haladnak a kitűzött cél felé: egy közös fejlesztésű digitális projekt keretében felrázni a hazai borpiacot.
RészletekA színek kiemelt fontosságúak egy webshop esetében, hiszen a színekkel is kommunikálunk a weboldalunk látogatóival.
RészletekMi az a Favicon és miért fontos a beállítása egy weboldal vagy egy webshop esetében?
RészletekFellegi István az informatikus „hacker”, aki a Futurion ügyvezetőjeként a fejlesztési folyamatokat felügyeli és látja át, akinek köszönhetően egy zökkenőmentesen működő, UX szempontból kifogástalan platform jöhet létre.
RészletekAzonban világszinten az online borkereskedelem aránya folyamatosan nő, a globális trendek az e-kereskedelem konstans erősödését mutatják. Továbbá a HNT átfogó felmérése szerint magyar borvásárlók 13%-a is nyitottságot mutat az online borvásárlás iránt.
Részletek